Odborná praxe žáků 4. ročníku ve školním roce 2020/21 proběhne - 23. 11. - 4. 12. 2020.
Odborná praxe žáků 3. ročníku ve školním roce 2020/21 proběhne - ...termín připravujeme.
V průběhu studia, absolvují studenti souvislou odbornou praxi u agentur a firem podnikajících v oblasti médií a mediální produkce. Škola v rámci praxí spolupracuje s tištěnými, rozhlasovými i televizními médii, mediálními a reklamními agenturami, grafickými studii a dalšími obdobně zaměřenými subjekty.
Charakteristika odborné praxe
Součástí studia je povinná odborná praxe v minimálním rozsahu 4 týdnů. Cílem praxe je:
· Ověřit využitelnost získaných znalostí a dovedností v mimoškolním prostředí – u ekonomických subjektů;
· Získat nové praktické znalosti a dovednosti v oboru u konkrétního ekonomického subjektu;
· Získat znalosti o produktivním procesu;
· Získat informace a podněty pro perspektivní profesní růst, požadavky na absolventa;
· Seznámit se s mechanizmy (marketingového) řízení firmy v prostředí hospodářské soutěže.
Každý student obdrží konkrétní zadání obsahu a formy „Zprávy o vykonané praxi“, jejíž součástí budou i výkazy o druhu a rozsahu jednotlivých prací vykonaných u ekonomického subjektu během odborné praxe. Zpráva bude zaměřena na marketing a (veřejnou) ekonomiku subjektu včetně možností uplatnění absolventů v praxi, resp. požadavků na absolventy.
Subjekt může navrhnout pozice pro odbornou praxi s předpokládanou pracovní náplní, na které by se studenti mohli hlásit s ohledem na své budoucí profesní zaměření.